natt

hej sötisar!
nu har vi spelat klart wii! det blev lite bowling, lite golf och för mig och adam även lite tennis.
skitkul. när manväl spelar kommer man ihåg hur kul det verkligen är och hur coolt det är att det finns ett spel som man kan .. spela så med... smarto jag är!
hm..
och för et som är intresserade så fick jag HOLE IN ONE!!! adam blev jätteavis ;D
jag testslog en gång och då blev de bra.. "gör om det där om du kan" sa pappa och så.. GJORDE JAG DET mohahaha.


n uska jag se på law and order + shark och sen kanske ngt annat kul också..
och så ska jag sova :)
imorgon blir det en ny header. jag lovar!

sov gott
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0