hej

idag är en ny dag.. FREDAG!
sitter på webbdesign och blöder fårn mitt finger...
ush ush..
jag och adam kollar statistik på bloggen, jag hr i alla fall fptt upp den lite, inte tillräckligt mycket dock :)

Vad ska ni göra idag?
jag ska sitta här till lektionen är slut och sen ska jag hem... mysa och senare åka på hockey!
bålsta möter ikväll enköping, sist spelade de oavgjort på full tid men förlorade i sudden. Hoppas på vinst ikväll med, nu är de ju fullt lag igen, tror jag.. om 22an e tillbaka!

Anyway. nu håller vi på å lär oss saker som man borde ha lärt sig i ettan om hur man kan jobba snabbare på skolans datorer..
jag skriver när jag kommer hem senare,
vi hörs sötisar!
puss

Kommentarer
Postat av: adam

ge mig några besökare!

2008-10-24 @ 15:44:47
URL: http://seckisacki.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0