god morgon!

en dag försent, hihi
men jag orkade itne skriva igår,
satte itne ens på datorn.
på morognen/förmiddagen kollade jag på alla mina inspelade program och lite senare så tvättade jag, åt och kollade mer på tv.
sen kom folket hem och då umgicks jag med dem, senare blev det middag och efter det gick jag ut och fotade!
ska ladda in bilderna nu och se om det blev ngn värd att visa för mina kära bloggläsare. :)

efter att ha fotat bestämde sig pappa för att beställa telefon bredband och tv i samma paket, jag får TVn.. eller boxern, men jag kommer förlora dels national geographic och mina kära flygkatastrofer!! :'(
som tur är finns dessa kanaler kvar på den stora TVn så jag kan spela in!

hmm..

ska kolla bilderna och plokca ur / hänga upp tvätt.. vi ses sen gullungar!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0