duschen

hej på er, tänkte bara logga in och säga hej ehgentligen, ska hoppa in (obs: HOPPA) i duschen och sen ska jag kolla på criminal minds! :D
Idag har jag köpt en mic så det är lättare att sjunga kareoke spelet :)
Emma och stefan testade och de tyckte också de va kul, tror jag iafl ;D
och jonah ville sjunga i micen hela tiden, hihi sötbarn,
karlsson, karlsson, väldens bästa karlsson, genomkoka underbara karlsson... hihi!! :D

så aja, skriver kanske imrogon på multimedian, vi har ju ny lärare... sakna dawan!

vad har ni gjort idag?
puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja nu hoppas jag verkligen att du HOPPADE in i duschen ;) hehe



jaa det var ju sjukt roligt, man är ju säämst på att sjunga men roligt var det iaf :D vi får träna lite till så vi kommer upp i din klass ;)

2008-10-17 @ 12:45:49

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0