dålig uppdatering

Hej på er, ledsen för att jag inte uppdaterade igår men jag hade fullt upp hela dagen,
alltså mkt att berätta?

ja jag vet iinte  jag vill i alla fall börja med att säga grattis till Stefan & emma! :D
igår gick jag i skolan, en liten sovmorgon fick man också. Arbetsmiljö & säkerhet och Naturkunskap A. Båda två lektionerna gick bra, sen började det dryga.
Jag gick till bussen och sexan stog där, proppfull så jag tänkte, jag tar sjuan?
nej jag väntar till nästa sexa..
så jag satt & väntade i tio minuter, sjuan åker....
och så kommer sexan... DEN ÅKER FÖRBI.
kuljul, verkligen hörrudu!
varför skickar de inte efter extrabussar när de VET att hela jävla skolan slutar samtidigt?
anyway så missade jag tåget ,så när jag kom fram till stationen gick jag och köpte mig en tröst cola, hihi :)

När jag kom hem så såg det ut som huset skulle vara fullt, alla bilar var hemma (förutom stefans som jag såg åka iväg precis när jag kom hem) så jag går in, förväntar mig en hund komma springandes.. men icke.. Ugnen är på, men inte en JÄVEL är hemma?! Dessutom var Eriks väska hemma, så jag fattade ignenting, gick till & med ut o letade på tomten.
Sen ringde jag i alla fall pappa och fick reda p åatt mamma var ute med hunden, erik hade glömt sin väska hemma hos oss och pappa skjutsade stefan till märsta, lite kul var det :)

Sen va de middag, fläskpankaka, mumma!
klockan sex åkte jag & pappa mot Bålsta för att se på hockey, Det var "seriefinal" 2an mot 1an i serien dvs..
Bålsta - Borlänge
Och matchen började bra, kändes som om bålsta kunde kanske till&med klara av att spela oavgjort. Efter första perioden står det 0-0, MEN så gör borlänge mål på slarv och det står 0-1 i början av 2a.
så helt plötsligt så kommer STEFAN och gör ett skitsnyggt mål!
1-1.. I slutet på andra så gör dock Borlänge ett till mål och det står nu tyvärr 1-2
I tredje perioden så lyckas Bålsta kvittera och det är återigen lika,
sen när det är 4 minuter kvar av matchen så lyckas Bålsta slå in ett till mål och de leder med 3-2!
MEN! så får bålsta såklart en utvisning, och såklart så är det en av de viktigaste spelarna också, de klarar dock av det galant och Bålsta vinner!
Sista perioden kunde jag inte sitta still så jag stog upp hela, hihi.

Det var min dag det, hur har ni haft det?
skriver senare ikväll igen, PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att läsa din blogg :)

Tack gumman!! :D hihi



Jag missade hans mål :$ Jonah var lite vild just då.. typiskt! Men hörde att det var snyggt ;)

kramis!

2008-10-03 @ 10:19:26

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0