ALLA TJEJER

OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN :
Angelica B***** Blom
FÖDD : 30 maj 1990
BOR: Rosersberg
SMEKNAMN : Anki
FAMILJ : Mamma pappa 2 bröder
INTRESSEN : vänner, fota, redigera, skriva och ha kul
SKOLA : GUC


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON :
ja
ÅNGRAT NÅGOT: Tror inte det
LJUGIT : nej inte vad jag vet?
SVIKIT NÅGON : inte vad jag vet?
GRÅTIT : minns inte ritkgit, lite grann igår när jag insett att jag sovit bort all pluggtid
SKRATTAT : Jaa :)
VARIT SJUK : ÄR sjuk, har vairt sjuk senare månaden
VARIT UTOMLANDS : nej..
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : haha.. mina vänner?

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA :
  när jag har en anledning
SKRATTAR DU OFTA : Ja :)
HUR KÄNNER DU DE JUST NU: Sjuk
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Sjuk & stressad
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nu? nej :S
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Just nu tror jag inte det men ibland kommer de saker som de inte behöver veta.

KÄRLEK!
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
Nej, eller?
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Ja om jag har anledning till det
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Kärleken är mysig men jag vet vad som är bra för mig
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: i ett förhållande eller vadå?
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nej
OM JA, VEM :
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD :
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD :
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
m.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Snela Hestar.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Söt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Lång tror jag
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spillerill
FÅR DU MÅNGA KILLAR: eh?

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Brunett
ÖGON FÄRG: gröngrå
LÅNGT ELLER KORT HÅR : mellan
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER : va? eh.... kanske knaske itne... beorr på vem vi frågar.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: nej
HAR DU LÅNGA NAGLAR: ibland
SMINKAR DU DIG: ja
VARFÖR? ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: Jag ser trött ut annars


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0