webbdesign

hej
..
jag är trött
och jag orkar itne mera
och de e väl tur det för vi slutar im 5 minuter
men jag glömde att ta med mig bilder till skolan som vi skulle använda och skriva ut till öppet hus dagen...
blä.

aja..
nu är det lunch om 4 minuter
så vad hinner man skriva då?
jag har iafl nästan gjort klart båda uppgifterna som vi ksulle göra idag.
duktig tjej
jag orkar itne skriva fint, ursäkta mig.


Föressten! jag glömde skriva att pernet och emelie kom förbi i förrgår, moggibarn ;)
dom knackade på mitt fönster och hoppades på att jag skulel bli jätterädd.. (sofie hade säkert blivit jätterädd)
men jag hörde pernets röst och så fattade jag att det var dom..
vi satte oss iafl o spelade rummy, svettiga och mysiga som dom var :)
De had esprungit spåret innan..

nu slutar vi.
skriver nog iväll
SUSHI TILL MIDDAG :)

puss


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0