praktikplats..

hej på er..
nu sitter jag och stressar över dagens "agenda"
jag ska åka och träffa min praktikplats, stylebystars som är en hemsida som säljer klänningar..
Det konstiga med dem är att det tar 50 år för dem att svara på ett mail om när man ska komma när det tog typ 1 dag i början..
nu vet jag itne ens om ja har en ritkg bekräftelse på att jag ska komma...

de senaste mailen har varit såhär:
Hej igen Angelica,
ursäkta att du inte fick svar på det senaste mailet. Vi har varit nere i Istanbul för att träffa våra tillverkare.
Kan du möjligtvis onsdag, torsdag eller fredag nästa vecka?
Vänlig hälsning,
Sam

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fredag skulle passa mig bäst nästa vecka. Vilken tid kan jag komma?
MVH Angelica
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hej Angelica,
passar kl 13.00
MVH
Sam


Så det är liksom inte bekräftat än..
hoppas att de har tid..
för jag åker dit.. ser om det finns någon som kan ta emot mig
om jag hittar dvs..
ush..
Önska mig lycka till


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till ;P

2008-11-14 @ 14:12:42
URL: http://seckisacki.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0