praktikpladask

Hej Angelica,

noterade nu att jag inte skickade någon vägbeskrivning till dig. Beklagar detta.
Vi sitter i Bromma, på Missionsvägen 75. Närmaste t-banestation är Alvik. Där går det buss 114 till busshållsplats
Vidängsvägen (tar ca 5 min med buss)
Ring mig gärna så fort som möjligt på ----------- så bokar vi en ny tid.
Trevlig helg.
Sam


BRA DÄR!
haha, helt fel...
aja jag ringer på måndag och bokar en ny tid att träffa dem på så ...
jag åkte iafl in till stan, till den adressen jag trodde att de skulle sitta på ..
men icke, där stog inget style by stars.. och dörren var låst så jag kunde itne gärna fråga ngn..
så jag åkte in till stan and did a bit of shopping instead..
hihi.. köpte en väska från wedins för 899:-
ni ska få se en bild sen, skitfin! äkta skinn, tror jag iafl..

senare är de hockeytime och vi ska kanske åka och köpa en jacka åt mig innan..
puss på er!
Jag ska berätta senare om mitt missöde med tunnelbanan, men jag orkar itne nu.. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, bor i bromma! :D

2008-11-17 @ 20:22:44
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0