övningskör

ush, nu ska jag ut & köra igen.
jag blir alltid lika nervös. jag vill inte köra på vägar egentligen, men vad får jag ut av att köra runt i grushögen liksom?
jag vill i alla fall inte köra i samhället, landsvägar går bra. :)
Men innan jag ska ut & köra ska jag fota lite, dock så ligger batteriet på laddning fortfarande.
Har försökt laga emmas kamera också men objektivet är helt paj, det är ngt som har lossnat helt och hållet. lite tråkigt, dock är det där objektivet inte heller det bästa så det gör kankse inte så mycket för ägaren till kameran.
jag tänkte i alla fall att jag skulle sätta mig och skumma igenom lite objektiv nu.
vi ses senare
Dvs om jag överlever övningskörningen!
puss

Kommentarer
Postat av: Stefan

hittade du nå objektiv då?=)

2008-11-23 @ 13:26:41
URL: http://loveblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag spelar basket :)

2008-11-23 @ 16:40:07
URL: http://mmaartina.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0