ojoj

nu blev jag sådär seg igen,
skrev inte alls igår pga att jag verkligen inte orkade.
kom hem vid 3, gick ut med hundstackarn som hade varit ensam hemma sedan pappa hade varit hemma & ätit lunch..
jag trodde han hade varit ensam hemma hela dagen så jag fick typ panik (Jag sa ju att jag inte skulle komma hem så tidigt!) men pappa hade ju tydligen haft med honom i bilen på förmiddagen
(aja nog om det!)
Efter detta så gick jag och la mig och såg på The Hills.. jag är galet besatt, älskar den serien!
Lauren Conrad är min favorit och Spencer.... ja han kan helt enkelt ta sig ngn stans. han borde itne få vara med i programmet längre..
Efter att ha kollat i typ 2,5 timmar på lilla ipoden så blev jag trött på det och det var väl bra för då var det middagstid.
sen satt jag med pappa ett tag i vardagsrummet och lekte social.
sen gikc jag och la mig och kollade på DH.. jag vet inte ritkgit vad jag tycker längre faktiskt..
efter det så somnade jag.. jätteskönt :)

Men idag har ni mig tillbaka!
mohahah. stackars barn :)

jag vet itne ritkgit vad jag ska skriva just nu, tänkte starta datorn bara för att göra en header egentligen men jag kan ju itne undvika o skriva blogg om datorn är på, eller hur?

skriver nog senare!
puss på er (:

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0