monster jam

hej på er..
jag orkade itne starta datorn igår heller..
stackars mig, jag är så lat, hihi
nej men jag kom hem och då var emma, stefan & jonah här så jag kollade på film/tv med dem
och sen var alla så trötta så vi somnade bara i soffan = bättre att gå o lägga sig i sängen..

idag vaknade jag dock jättetidigt, 8.30! :o
jag som sa till pappa att jag ville sova.. men icke..
det är konstigt hur kroppen vaknar tidigt på morgonen fast man verkligen vill sova ut..
är det någon annan som brukar "få" så ibland?

Jag gick i alla fall upp, kollade lite på tv med jonah och sen var det frukost och lite mer tv..
när stefan emma och jonah hade pallrat sig iväg mot kyrkan så hoppade jag in i dushcen och fixade mig.. :)
Sen blev det lite CSI innan jag skulle åka..
ca kvart i ett hämtade stefan mig .. efter x antal samtal varav det sista jag svarade: vad e de nu då?!
och då var det emma, haha! :D
Efter ett stopp på McDonalds så åkte vi vidare mot stan och den stora bollen, haha :)
Kö som satan när vi skulle parkera så vi kom in typ 5-10 minuter sent, men det hade ändå itne börjat sådet gjrode itne så mkt.. :)
själva showen var helt okej faktiskt.. det är ritkgit högt ljud men samtidigt riktigt coola bilar!
inte för att jag är intresserad av bilar men det är ändå ganksa kul o kolla på sånt där..
det bästa var freestyle motorcross :)
En av svenskarna vann det. :)

Efter det så åkte vi hemmåt och när de hade lämnat av mig hemma så åt jag lite varma mackor..
ca kl 7 kom Erik och Kristin och vi spelade Plump och skitgubbe.. hur det gick?
Ingen kommentar..
jag kom i alla fall inte sist på skitgubbe, utan det var faktiskdt en gubbe den här gången!

nu tvingade jag mig själv att sätta på datorn och skriva lite blogg
så nu har jag gjort det.. *Stolt*
Vad har ni gjort hela helgen sötisar?

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0