en heldag

hej på er!
nu är måndagen nästan slut igen..
och ush, mycket jobbiga tåg-turer..
1 timme försenad hem tack vare jäkla tåget som inte åkte till väsby,
duktig tjej kommer hem och plogar upp hela bilparkeringen..
sen så åt jag lite mat och så gick jag ut med hudnen
sen var det lite greys som jag hade spelat in och tillslut bar det av mot bredden för att egentligen kolla på objektiv med emma..
dock blev det inget sånt då jonah är .. lite.. seg när han är i en leksaksaffär.
men det gör inget, vi beställde ett objetiv från cyberphoto istället, dock blev det fel mail adress, aj aj...
men det blir nog bra ändå, de fick ju rätt adress i alla fall!

nu sitter jonah och pappa och ritar fina bussar och bilar.. och jonah vill inte rita själv, han tycker att andra ska rita åt honom, sötunge!

vi ses,puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0