apfamilj

ibland så blir jag ritkgit irriterad på alla i det här hushållet..
jag är så jävla trött på att bo hemma
och jag vet inte ritkgit vad jag ska ta mig till.

jag hittade en snygg jacka idag inne i stan men eftersom jag itne vet vad som är varmt och håller länge så täntke jag at vi kunde åka tidigare till hockeyn för de har intersport i bålsta också..
pappa säger direkt att han itne vet för att han e trött..
15 minuter tidigare ÄR VÄL INTE SÅ JÄLVA JOBBIGT..
Sen så gnäller dom på att jag itne gör något, och idag .. visst.. men jag har inte varit hemma så mycket
och det är lika jobbigt att gå i skolan som att jobba
jag har läxor att göra, prov att plugga till, nationella prov att stressa till
me nde verkar inte minnas ett jävla skit från skolan
för det e ju bara synd om dom..
Sen skulle jag sätta igång tvätten
och jag tänkte att jag kunde göra det efter maten
så hasde pappa redan fixat tvätten för det var tydligen "ingen som skulel göra det" fast jag sa att jag skulle det!
Sen så säger han "men du brukar ju glömma bort" jag brukar itne alls glömma bort!
inte när det är sånt där!
jävla idioter.

ta mig härifrån.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem sa att han skulle komma tillbaka?

2008-11-14 @ 17:25:46
URL: http://seckisacki.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0