10-19

eller till och med 9.45.. vilket betyder att jag måste gå upp 08.10.. kul.. jätte kul..
Vad ska ni hitta på i helgen?

GAH! jag hatar mig själv när jag markerar allting och tar bort allt förutom de två första raderna..
HALLÅ
men vad skrev jag då?
inte fan vet jag.
haha bra där..

jag trodde att jag skulle jobba 10-17 men det var tydligen nästa helg som jag gör det..
längtar tills då!
aja.. ni ska säkert göra ngt väldigt vettigt i helgen..
men det är väl vettigt att jobba också..
för man tjänar ju pengar liksom...

Föressten, jag kom på nu
jag skrev att bokbinderiet svarade.. jag skulle rigna och boka in en tid som jag skulle komma och fota
men jag vill inte det heller
Hej negativitet..
Jag vill inte gå foto längre..
sen så fick jag svar från praktikplatsen idag också.. en vecka sent bara.... oj oj..
me njag ska komma dit om en vecka .. om jag får en tid att komma bara..
nu ska jag gå ut till mitt rum och sova.. eller i alla fall gosa ner mig under täcketoch hoppas på att det är ngt kul på tvn..
jag köpte en tv tidning idag.
bra utgift

och jag vet inte vad jag skriver nu
för jag håller på o stänga ögonen hela tiden

Nästa: Tandborsten!


puss

Kommentarer
Postat av: Fotöljen

jag börjar jobba 8.00!!!!!

2008-11-07 @ 22:46:12
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0