framtiden

idag är det en tråkdag. man blir deppig på grund av vädret och jag vet itne alls vad. Jag mailade just apollo om gluttefri mat på hotellet.
så svarar den smarta fan: du kan få glutenfri mat på planet, men ni har itne beställt det.

aja vi får väl hoppas på att det går för liksom.. hur gör jag annars?
jag kan ju inte svälta en hel vecka bara för att jag itne får äta något.
jag läste dock på "våran" hemsida att det fanns jättebra gluttefri mat i turkiet.
på ett sätt så hatar jag verkligen att det kom nu, för det är så jobbigt att när man till exempel ska äta middag med sina vänner.. och så måste jag äta helt annorlunda än de andra, och jag måste komplicera allting.
men sen så tänker jag ju på gastroskopin. om jag hade behövt göra den senare, så hade jag inte fått vara sövd under det hela och ush. vilka horror stories i've heard about that.
så. jag är väl glad, för jag är frisk nu.
men det är ändå jobbigt, det är det väl iofs för alla som har nått de måste undvika.

aja. igår så var jag ute & gick med anna i 1,5 timme. det var jättemysigt men jag hade dock på mig fel skor så skavsår blev det.
senare på kvällen kom anna hit och så skulle vi kolla på 27 dresses tillsammans.
självklart funkade inte det på wmp.
idag laddade jag ner ett nytt program som Sofia rekomenderade och då funkade det utmärkt. synd att jag inte fick se filmen med anna bara.

idag så har mamma och pappa åkt ut till husvagnen så nu är det bara jag och bror hemma.
vi ska äta middag tillsammans och kanske se på nå tv eller så :)
det brukar vara mys i alla fall.

föressten träffade jag Andrea i uppsala på valborg. jag saknar dig.


Framtiden har jag tänkt på lite extra nu de senaste dagarna
och jag funderar på om
jag ska stanna i USA efter mitt sommarjobb där nere?
någon som vill komma o möta upp med mig och ha en roadtrip genom hela usa?
är du på?
Kul.

här ska ni få se på en gammal dikt jag har skrivt, som jag hade glömt bort, och trodde inte ens att det var jag som hade skrivit den!


Written by: Angelica Blom

Det känns som om tiden rinner iväg ifrån mig
Och jag står fortfarande här och försöker tyda i dina fotspår
åt vilket håll du gick

och som jossan sa: jävlar, du borde göra slut med killar oftare!


puss.
(det är dig allting handlar om nu.
bara jag visste vem du var?
)


Kommentarer
Postat av: josefin

det ska jag göra :)

2008-05-02 @ 16:24:45
URL: http://josefing.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0