framtiden

hej sötnosar.

jobbat idag och fyfan vad jag är trött,
nu är jag nervös för att det ska bli imorgon,
jag vill inte behöva plugga matte.

Nu sitter jag o glor på sommarkrysset, o såklart så är Ola med nu, man kan höra alla tjejer, haha.
refrängen på låten han sjunger är de inge fel på,

och vet du, om 13 dagar, TRETTON jävla dagar så blir stan väldigt jävla osäker,

jag vet itne vad jag ska skriva, jag sitter bara o väntar på att Jason ska komma upp på scen. jag är frälst, har jag sagt det? han är så sjuuukt bra.

och hallå, jag vill festa!
det här inlägget börjar kännas värdelöst så jag slutar skriva nu.

Puss
(you have stolen my heart)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kunde fått festat..men cama med msn p0lare var roligare...och vatten såklart!

2008-05-17 @ 21:25:34
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0