framtiden

Tänkte bara lägga upp mina bilder till slutuppgiften i foto,
kommentera gärna på bildernas upplägg, redigering, osv :)
Jag är tacksam för kritik. men ni behöver inte vara elaka, haha.
(OBS, DET FINNS ETT TILL INLÄGG FRÅN IDAG, MISSA INTE!)


Denna har ni nog sett förut om ni läser min blogg regelbundet,
efterlikna ljus



Macro



triptyk

"
It's not the same.
No, it's never the same,
If you don't feel it too.
If you meet me halfway,
If you would meet me halfway,
It can be the same for you.

If you just realize what I just realized,
Than we'd be perfect for each other,
And we'll never find another.
Just realize what I just realized,
We'd never have to wonder..."


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0