framtiden

jag föll igår, jag föll hårt.

   


det va så jävla bra o jag bara stog o njöt.

Jag och sofie tog tåget som gick 14,38 från rosers och åkte in till stan där vi väntade på amanda en stund,
sofie tog en finne flagga och så ville hon bli fotad med den, javisst.
sen kom amanda och efter ett tags velande åkte vi till amandas pappas lägenhet och vattnade blommorna där,
eller amanda gjorde,
jag och sofie satt och beundrade lägenheten,
JAG VILL FLYTTA!
vill du flytta med mig?

sedan åkte vi in till stan igen och mötte amandas tvillingsyster
vi gick & åt på donken, jag hade kuponger att använda så min middag var helt gratis, hihi.
nu har jag smakat även den nya hamburgaren,
men grjen är..
att varje gång jag säger utan lök, så får jag det ändå!
jag orkar inte bry mig, för jag orkar inte vänta ännu mer men ändå,
tänk om jag vore allergisk mot lök också?
och om jag inte var jag (dvs äter itne det översta brödet)
efter maten blev det dags för en gratis glass,
och sedan gick vi ner till kungsan,
det var inte ens mkt folk i början
och vi skulle egentligen stå rätt långt bak, så vi inte blev så påtryckta
men helt plötsligt var vi mitt i smeten,
verkligen mitt i.
när patrik isaksson tror jag det var, sjöng, så kom det några jävla fittor och skulle tränga sig in i klungan,
inte en jävla chans,
och till och med amanda slängde ur sig några fula ord, haha :)
men jag tycker att det e lite kul att vara jävlig o stå o trycka på folk så de tycker att det e obekvämt o flyttar på sig.
och jag kom på en idé igår,
att om de skulle höja scenen typ en halvmeter, så hade itne folk behövs tränga sig så jävligt, för då hade man sett även om inte stog längst fram.
Bra idé va?

jag tror vi drog hem vid elva tiden, jag var i alla fall hemma halv tolv,
det var riktigt skönt att få lägga sig under täcket o titta lite på criminal minds innan man somnade.

dagens aktiviteter har bara varit att lyssna på Jason hela tiden,
dessutom var jag ute med hunden i ca 30- 45 minuter och så har jag dammsugit också.
duktig anki.

bada ikväll? vi får se, mamma o pappa ska basta, så poolen e iafl öppen. :)
& imorgon blir det av att jobba, 09.45- 19.00
jag bytte min söndags tid 09.45-17.00 med martina som har mösspåtagning eller nått idag,
då var jag också snel hest.
jag ångrar det lite nu, men vafan!
och jag har fått ledigt till min födelsedagshelg nu,
det är ju bara 14 dagar kvar idag.
de som itne har svarat på inbjudan får gärna göra det :)

nu blev de mkt att läsa för er så nu ska jag nog plugga lite matte. blä, omprov på tisdag.. hur ska detta gå?
PUSS!
(i wont worry my life away)






_______________________________________________________________________________




jag läste sarahs blogg och jag började fundera lite
det var itne ens så länge sen som vi var så tajta,
och nu vet man knappt om vad ni gör och hur ni "egentligen" mår och sånt,
sånt som var en självklarhet.
jag saknar oss tjejer, och det e så sjukt att tänka tillbaka på oss, "våran tid"
men alltid när jag hör vitamin C - graduation (friends forever) så är det som om vi är tillbaka där vi var förr
och att ingenting har ändrats,
Det inser jag ju att det har gjort,
och det kommer aldrig bli som förut men jag saknar er, och våra tjejkvällar, när vi var i lägenheten efter grönan
och att man alltid hade någon att prata med, som man visste itne skulle dömma en efter det man sa.
I still love you guys, och sarah,
Our memories will never, neverever die.


emelie, sarah, jag (anna fattas på bilden)
Grönan, 28/6-05

Kommentarer
Postat av: Sarah

<3 :)

2008-05-17 @ 09:45:34
Postat av: Amäända

Shit va arg jag vart, helt galet:O

2008-05-18 @ 19:37:59

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0