framtiden

Hej igen,
jag är här nu, inte för att uppdatera er om något kul egentligen eller jo,
pappa kollar på thailandresa nu :)
april-maj 09. jag läähäängtar.
Jag saknar thailand så sjukt mkt,
det var så HIMLA vackert där nere
och den här gången måste jag ta med mig min kamera så jag kan fota lite proffsigt ;) hehe.
Erik & kristin är ett bra kärlekspar som kan sitta på stranden i solnedgången
haha jag håller redan på att planerar värsta photoshooten.

jag tänkte att ni kanske ville se några av de macrobilder jag har tagit igår&idag så här får ni se,

       
vissa är jag mer nöjd med än andra.


fan, nu kom jag på att.. jag skrev en dikt, för jag måste skriva till svenskan ett par st,
men datorfan stängde av sig  så nu är den borta,
annars hade ni fått läsa.

puss
(nej det är jag inte, adam)

__________________________________________________________________________________________


hej, jag faller så lätt.. så himla lätt.
håller du i mig så jag inte ramlar på en gång den här gången?

igår satt jag på tåget och lyssnade på musik & funderade lite,
låten jag lyssnade på var jeff buckley - hallelujah, som jag förövrigt vill ha på min begravning
och det var väl kanske därför jag började tänka
att
vadfan gör man om ens vänner skulle försvinna
eller att det skulle hända någon av dem nått?
jag satt o funderade över
hur folk skulle reagera om mitt tåg hade krashat
och jag aldrig hade kommit ut levande
och jag undrar
men jag vill inte ha svar egentligen
jag vet itne ens varför jag halkar in på sånna där tankar egentligen
för det är ju bara jobbigt.


men nu ska jag kära ner mig, jag kanske skriver sen igen.

puss

(lovar du?)


Kommentarer
Postat av: adam

2008-05-14 @ 15:26:59
URL: http://adamjun.blogg.se/
Postat av: adam

är du kär? :O

2008-05-14 @ 15:27:31
URL: http://adamjun.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha hon tog folie tror jag :S :P

2008-05-15 @ 13:44:32
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Sarah

och tack så mycket gums ! :)(kommentaren på bilden)

2008-05-15 @ 13:46:00
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0