framtiden

Hej.
Söndag är dagens namn
och jag har jobbat idag, 07.00 - 16.00 med en timmes rast.
jag är trött,
fast det var rätt skönt för att mellan tio och ett ungefär fick jag gå ute i lobbyn, och vid den tiden så var det inte alls mycket folk
så jag typ stog inne o snackade med stoffe o tommy i köket ganksa mkt :)
eller så "diskade jag brickor" haha. men det var sosso som hade skiftet så :)
det var några som lämnade 3 öl & 1 smirnoff + typ en full vinflaska
jag gissar att de skulle med planet?

(oj jag glömde bort att jag skrev blogg)

när jag kom hem från jobbet satte jag mig ute med bror o hans vänner en stund vid poolen, sen gick jag till baksidan o hälsa på våran svamp :D
tintin har alltså blivit champion!! GRATTIS!
(dvs att han e duktig hund)
sedan satte jag mig och skrev mdkn, jag hatar verkligen mdk,. men sålänge man babblar på så får man ju typ bra betyg :p
haha.

nu ska jag snart se på en callgirls dagbok,
och på tal om ingenting, men jag tänkte på att jag borde kanske sova snart
men jag kom på att... VI HAR INGEN MATTE!
YEEEEEEEEEEY!
hihi. bara en lektion kvar o den e itne förän nästa vecka!
jag älskar att alla kurser håller på o ta slut..
vi ahr typ..
matte: slut (1 lekion a la få tillbaka prov kvar)
mdk: typ 3 lektioner kvar
engelska B: känns som den aldrgi tar slut
Digital bild: varar hela terminen ut
foto: samma där
Samhäll: typ 2-3 lektioner kvar
idrott: 1 lektion kvar
Svenska: ... Aldrig slut!!
Drama: typ 1-2 lektioner kvar! :D
psykologi A: slut för länge sen
mmA: slut

sen vet ja inte o mde e nngn mer lekton vi har haft.
men jag ska gå nu för nu har de nörjat.

Den 30/5 är det firande av mig ,den som vill o kan följa med ut på krogen häng på, vem du än är?!

PUSS
(My finger tips are holding onto the cracks in our foundation,
and I know that I should let go,
but I can't.
And every time we fight I know it's not right,
every time that you're upset and i smile.
I know I should forget, but I can't.

And every time we fight I know it's not right,
every time that you're upset and I smile.
I know I should forget, but I can't.

så jävla skönt
)

Kommentarer
Postat av: OOOOSCAR

Täkna med mig på krogen ^^

2008-05-12 @ 15:29:15

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0