framtiden

just nbu så ser framtiden ut såhär
att jag måste äta ärtsoppa! BLÄ
sen ska jag och sisqo åka till SUGTUNA och leka coola rosersbergare (fast sofie e bara låssas rosersbergare nu)
Och sen så ska jag "sova hos jossan"
hihi.

Morgondagens framtid ser ut so mså att Erik och Kristin kommer och hälsar på. det ska bli trevligt :)

Men jasg vet faktikst itnevad jag ska skriva, jag känner mig bara lie tvungen att uppdatera lite oftare för jag vet att det är fler än vanligt som läser min blogg :)
det gör mig glad!

Idag blev mamma jättesur på mig,
jag frågade pappa när han var hemma under lunchen vad jag skulle äta "det finns kassler" fick jag som svar
och när jag öppnar kylskåpet och ser en matlåda med kassler så tar jag för givet att det var den han menade.
Sen när mamma kommer hem så hade jag tydligen tagit hennes matlåda
då tvingade hon mig att dammsuga fast det inte behövdes ens.
aja,

(det känns bra att vara lycklig igen)
puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Roliga familjeförhållande. Lider med dig! Här är det ombytta roller, det är jag som tvingar mamma att dammsuga, och det är hon som äter upp min mat. Men inga sura miner för det. Livet är för kort för att vara arg, du kanske ska hälsa dina päron det ;)

:p

2008-03-29 @ 13:42:21
URL: http://sofiahs.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0