framtiden

hej hej hemst mycket hej!
Dagen till ära så ska vi fira sofie.. lite sent kanske
men jag & jossan ska bjuda fanskapet på bio & mat! Det blir nog skojigt tror jag, vi ska se PS I Love You,
någon som har sett den redan?

Igår satt jag åter igen med miniräknaren och försökte räkna ut hur mycket pengar jag kommer ha i april, när jag får min lön.
först kom jag fram till att det blev typ 9 000! och jag liksom.. nej.. nej.. aldrig, det kan inte stämma
men det gjorde det inte heller kom jag fram till, då jag inte hade räknat med räkningar och sparande i den budgeten...
efter att jag hade dragit bort de summorna och lagt på 1000 för studiebidraget så blev det ändå typ 8900 kr!!
det e sjukt!!
så jag behöver i alla fall itne oroa mig över att jag måste hållla in på pengarna den här månaden.
Förmodligen kommer jag jobba lite mer också, dvs ännu mer pengar.. men snart vill jagf inte jobba mer för jag har typ 2000 kr kvar att tjäna och sen ejag uppe i den gränsen där jag behöver betala fullt på skatten igen. blä.

Igår jobbade jag, 07.00-16.00 med en timmes rast. Det gick bra, Danne jobbade också till fyra så jag tänktwe att då får jag sällskap hem
men tjugo i fyra hade jag fått ett sms från annapanna som frågade om jag ville följa med & sola och eftersom jag ändå bara skulle hem och inte göra något alls så tänkte jag why not?
jag hade aldrig solat förut faktiskt så jag va lite rädd att jag skulle känna mig instängd, men inte det inte nej nej det va så najs, så om du vill åka o sola ngn dag, säg till mgi så e jag på! :)
Efter att vi hade solat så åkte vi hem, träffade joysan på vägen så vi stannade & pratade lite med henne men sen åkte vi.
Att komma hem var skönt
men nu för tiden så sitter hela familjen o kollar på tv eller ngt tråkigt
så vad ska man göra liksom?
men det va csi på kvällen i alla fall och så va jag på jättedåligt humör, ursäkta för det ni som drabbades.

Nu ska jag äta ngt tror jag. Jag har inte ätit frukost än och det är ju det vikitgaste¨målet på hela dagen
men varför är frukost då så äckligt?
jag kanske ska göra omelett.
(sakna thailandomeletten!!)

Kommentera gärna! puss <3

En liten rad jag skrivit..
"We were playing hide and seek
when i notised that it wasn't only you I was looking for,
my heart was gone too."

Kommentarer
Postat av: adam

jag vill också bli rik :O

2008-03-25 @ 11:59:31
URL: http://adamjun.blogg.se
Postat av: Sofia

jo, men ska man iväg så är jag också stressad.. haha. Och ja just det, frukost är det bästa som finns. Jag HATA att äta lunch, oftast är det äckligt.. blä. Frukost och sen middag is the shit. Vill du ha lite tips på frukost fråga mig, jag är värsta proffset :D

2008-03-25 @ 23:35:47
URL: http://sofiahs.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0