framtiden

Hejsan alla nyfikna sötnosar! :)
idag är det påskafton, tror jag i alla fall.. Det är fredag i alla fall :)
och jag har jobbat, 09.45 - 16.00 :)
jättenajs!
igår jobbade jag också fast då en timme senare, dvs 10.45 - 17
 så nu är det ännu lite mer pengar till dator samlingen, dessutom fick jag dubbelt betalt idag i och med att det är en röd dag, så jag "jobbade 11 timmar"
förhoppningsvis så blir det en slant över efter det att jag har köpt datorn så jag kan spara lite extra till turkiet :)
det vore skitbra, även fast jag tror att jag kommer dra ihop ganksa mycket till resan så kan det ju aldrig bli för mkt, bara för mkt vikt kankse. hihi. jag får knappt ta med mig nånting!
en handuk och lite sånt kanske?
resten ska shoppas!
mohahaha :)
jag längtar som fasiken nu, jag e taggad.. vet itne varför men. Jag blev det nyss,
den senaste tiden har jag ju bara drömt mardrömmar o mturkiet,
men jag vet itne om jag inte trodde att mina vänner inte ville ha med mig eller nånting sånt liknande (stupid)
men det kaknske är för att jag hade ett "deep talk" med sofia, vem vet?
det är i alla fall.. 138 dagar kvar bara!
sjuk! tänk att för inte så länge sen så var der 214 dagar kvar, det har gått fort.
dessutom är det bara exakt 70 dagar kvar tills jag fyller 18!!!!!!! wohooow.
vem vill med på fest?

Föressten! är det någon mer än jag som hakar upp sig på vädret? det snöar på natten, så att jag inte kan cykla till station, och msåte ha dunjacka.. för man tror att det kankse håller i sig nu, kylan alltså..
när man har slutat jobba, som idag så är mestadelen av snön borta och man kan nästan gå utan jacka.. kjankse jag överdriver lite nu men ni fattar vad jag menar?
skitdrygt att man tror att det ska bliv inter men sen.. nej?
och sen kommer snön tillbaka nästa natt igen.. och igen.... och IGEN!
störda planet, jag tycker synd om dig :(


i alla fall så blev jag riktigt förbannad på en gäst idag.. jävla mupp som bara ser ner på mig.. Varför?
för att jag jobbar på mcDonalds?!
IDIOT! jävla fucking mupp.
det som hände va väl egentligen ingeitng.. me nhan va väl norrlänning skulle jag gissa för dom hare jui inte donken där, och han ville ha ett maxmål.. och jag sa att.. Det har inte vi här. lite snällt.
och nej juste.. happy meal..
sen vidare över beställningen så hör itne jag va dhan säger och han nästan skriker i mitt ansikte..
jag menar vad vill du? bara för att du inte jobbar på ett snabbmatsställe för att få in lite extra pengar så behöver man inte vara ohövdig.
så... gå o ta dig, gubbe!

jag ska föressten få en inspelningsbar box till min tv :)
skitbra!


Nu ska jag göra annat.
glad påsk älsklingar.
(jag vill inte, VERKLIGEN, inte tillbaka till skolan)


En liten snutt från Raymond & Maria - min pappa
"Och jag vet inte längre om det jag sagt är något jag själv har kommit på
eller om jag hört det av någon som pratar högre än jag

Men nån har sagt att vi har så många år kvar
låt dom börja nu, ja låt dom börja nu
"

Kommentarer
Postat av: Oscar ^^

Jag bangar aldrig på fest ^^

2008-03-22 @ 17:21:39
Postat av: Sofia

nej jag vet, jag brukar lägga en gigantisk kudde på den sidan. Typ nästan så att man inte får plats. haha. Ja, man är ju bra konstig.

2008-03-23 @ 11:24:33
URL: http://sofiahs.blogg,se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0