framtiden

hej bloggälskare!

jhag har upptäckt att flera stcken blev upprörda när jag sa att fel låt vann melodifestivalen och att frida fick för lite röster
och jag menade inte alls att frida skulle vinna för då skulle de verlkigen gå åt pipan!
men hon var ju ändå tillräckligt bra för att få mer röster än gamla dansbandgubben!?


Anyway. idag skulle jag ha fotat på jobbet, så jag ringer och kollar hur det blir och tydligen så pluggasr flera stcken, och är sjuka & ska någon annan stans
så jag skiter i att åka upp.
idag är jag trött och på dåligt humör.
det enda jag har fått gjort är denna bild

det tog en jävla tid eftersom när jag var 1 sekund ifrån att bli klar så råkad jag ta bort allt jag gjort.
SMARTA JÄVEL.

aja. igårkväll så åkte jag, mamma o pappa på lite elektronik kedja äventyr.
mamma och pappa ska köpa en tv och jag ska köpa end ata.
mamma ville inte att jag skulle följa med för då gick jag och pappa och pratade om saker hon itne föstod..
hon var alltså avis på mig! haha söt!
men jag sa att jag kommer itne ens vara på samma avdelning som dig så dt gör ingentign :)
vi åkte i alla fall till infra city, väsby. och gick in på siba, där jag inte hittade något alls, förutom det jag reda sett på nätet.
sedan skulel vi gå in på elgiganten men där hade de inventering så de hade inte öppet. då gick vi vidare till pc city och där hittade jag massa alternativ som var itnressanta att titta vidare på.
sen sås kulle mamma köpa glutenfritt bröd på ica och medans de gick in där så gick jag ensam in på computer city.
jag känner mig som en tjuv när jag handlar själv.. är det normalt?!
sen åkte vi vidare till sollentuna där pappa trodde att det fanns en elektronik affär vid coop, för det hade tydligen gjort det förut
men den fanns inte kvar så vi åkte hemmåt och fick syn på onoff och kom på att där kan vi ju gå in!
och så pratade jag med pappa om att dom var så dyra och så sa jag att när jag hade tittat på nätet så var onoff en av de billigaste återförsäljarna. det visade sig att det inte stämde i affärerna,
det fanns en dator på 2048gb internminne som kostade under 7000.
det var lite väl snålt kanske tycker jag.
Sen blev den hemväg och jag gick o dushcade och avsltade sean dagen med ett avsnitt från CSI (las vegas)
och på tal om CSI, i lördags, när vi hade gäster..
så var det ju CSI Miami.. och så sa Lasse (min morbror) att CSI miami, det är det bästa av alla tre..
då började jag diskutera om bossens jövla brillor
och jag tänkte vidare på det under hela programmet,
VARJE scen han är med i så tar han antingen på sig eller av sig sina jäkla solbrillor!
så jävla irriterande, och det är väl i princip det enda som får mig att itne tycka om CSI miami liksom, ge upp.

aja.
idag hade jag tänkt att göra lite hushållsarbete eftersom ananrs kommer mamma tycka att jag inte har gjort något alls, vilket ju i och för sig stämmer
men jag tycker att jag behöver lite vila,
hon vet ju itne hur det är att jobba på donken... nej nej....
men jag ska nog dammsuga eller nått så blir damen i huset glad :)

Framtiden
nej jag vet inte. just nu så riktar det sig mot juridik, gbg. men vemär det som har sag att jag kommer in liksom?

hoppas att det var en underhållande läsning.
puss!
(jag villl ha godis)

Kommentarer
Postat av: adam

mkt underhållande ^^
å ja, hon kunde ha fått mer poäng än gubbfan ;)
köp en HP för guds skull!

2008-03-18 @ 12:53:30
URL: http://adamjun.blogg.se
Postat av: Viktoria

Svar: Jo så var det

2008-03-18 @ 17:06:49
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se
Postat av: Sarah

ja fy fan ! kan det inte bara bli vår lixom ?!

2008-03-18 @ 18:16:55
URL: http://sarahts.blogg.se
Postat av: Sarah

hihi tack :)
ja, jag tycker det med ! vill bara ha sommar nu nu NU !

2008-03-18 @ 19:08:26
URL: http://sarahts.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0