framtiden

hej kära vänner. nu kommer det en ny blogg igen,
jag vet inte riktigt vad det är med blogg.se men den här datorn flippar ur när jag går in här så jag vet inte ens om det jag skriver publiceras.. längtar tills jag köper min egen..
dvs om ca 1,5 månad! :)
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, det är sjukt att jag slutade för bara 32 minuter sen, jag tycker att jag har gjort jättemycket sen dess... och inte undra på att man tycker att tiden går sakta när man jobbar då liksom.. :)

jag har ont i fötterna men jag är jätteglad. Nästa vecka är jag inte schemalagd någonting alls men förhoppningsvis blir det en del fotande, det tror jag dock inte att jag får betalt för men det gör jag så gärna ändå!
Tisdag ska jag förmodligen (min pålitliga chef har inte ringt än för att säga att det blir då, säkert) fota alla skiftledare på SKY restaurangen och någon annan dag i veckan ska jag ut till arlanda stad och fota där :)
det blir lite grann i alla fall. jag vill ha en blixt för jag vet inte hur ljusförhållandena kommer att vara.. men jag har ignen.. hur ska dtta gå?

Igår så var det final i melodifestivalen och såklart så måste man bänka sig framför tvn då!
fel låt vann, igen..
detta är hopplöst frågan är om sverige inte ens vill vara med bland de stora längre?
denna låten är inte stark nog att ta hem vinsten, om ens klara sig igenom kvalet liksom..
och FRIDA! 6 poäng eller va fan de va!? sjukt?
jag menar gammel gubben so sjunger dansband fick mer röster än vad hon fick! VAD HÅLLER NI PÅ MED SVENSKA FOLKET!?

framtiden då
just nu har jag lagt studierna lite på is ett tag, jag ska med 95% sannolikhet plugga vidare men det finns så mycket att välja på och et är faktiskt 1,5 år kvar tills jag ska börja i en högskola.. men jag blir nervös för jag menar om jag itne kan välja nu... hjur ska det gå sen då?
men jag tror på juridik i GBG. om jag kommer in dvs.
plugga, plugga, plugga..
ush. men..
"du har alltid hittat kryphålen, det skulle passa dig"

Au pair då? neaeaaaaj..... där sitter ju det lite djupare.. jag vill åka till usa.. mer än på semester liksom, prova på livet.. men sen ha en safety att man kan komma hem igen hit där jag vet att jag akn få det bra..
men jag vet itne om jag skulle klara av det faktum att jag typ gör hela hushållets saker dvs diska tvätta, ta hand om barnen 24/7.. då hittar jag mig hellre en amerikansk man o blir hemma fru liksom
men jag tror att åka som au pair vore för mig en riktigt bra upplevelse och jag skulle lära mig mycket om ansvar, vilket jag har börjat göra sen jag skaffade ett jobb.. men barn liksom.. det är lite mer.
men vågar jag? jag är blyg.. rädd för att ta egna initiativ.. osv..
jag vill ha hjälp?!


jag vet inte vad jag ska skriva mer, men vi ses snart!
puss!

Kommentarer
Postat av: adam

vadå "denna låten är inte stark nog att ta hem vinsten", den var ju den bästa av alla låtar som va i finalen iaf och var tillärckligt internationell för att kunna ta hem hela köret:P tror du frida skulle vinna hela esc eller? ^^

2008-03-17 @ 08:53:49
URL: http://adamjun.blogg.se
Postat av: sofie

Okej anki...
1. Rätt låt vann.
2. Frida såg ut som en wannabe hiphoppare med papigoja jacka...ofta den skulle vinna ALLT?
HEJA CHARLOTTE!

2008-03-17 @ 18:58:53
Postat av: Amäända

Jag vet inte om rätt låt vann, jag hejade på Sanna Nielsen som resten av svenska folket tyckte. Tycker det är trist att de alltid är de som gått vidare en gång ska få gå vidare en gång till.
Fridas låt sög inte, hon är inte bra men inte dålig. Den som va dåligast var Christer Sjögren, han sög ****! Fattar inte hur han kunde gå vidare till final!:S

2008-03-18 @ 13:03:07

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0