Framtiden

Hej alla bloggläsare!
Idag är jag lite stressad, ska iväg o jobba om ungefär 30 minuter.. jag jobbar till 23.00 ikväll. KUL. ush jag fruktar. igår jobbade jag också och jag ska jobba imorgon.. 3 dagar i rad.
men gårdagen var faktiskt inte så jättejobbig och efter idag så är det bara en dag kvar sen är jag ledig ända till onsdag! :)
najs najs.

idag blev jag medlem på secondlife.. det gick inte så bra, jag skaffade en ny mail för att det stod att någon redan använde min riktiga :| men sen funkade inte den mailen heller så jag lånade jossans, mohaha :p då funkade det.. men sen är den här datorn för jääävla seg så spelet dog hela tiden. inte för att det gjorde någonting för vid den tiden så hade amanda loggat in på msn = sällskap.

jag måste börja träna mer. jag tror att det bara är 153.. eller 152 dagar kvar nu till alanya! sjukt.
och jag drömde en mardröm om det.. jag och ahli hade glömt att växla pengar och alla var jättetaskiga och vägrade låna oss pengar så vi kunde ta oss till stället där man kunde växla.. aja men resan kommer bli så jävla nice.. även om detta verkligen skulle inträffa..
bara tjejerna ensamma utomalnds hur underbart är inte det liksom!?

åh jag vill inte jobba. men jag tjänar ju massa pengar och jag ska köpa en dator..
Tror det blir en dell Inspiron 1525
 




men aja. nu ska jag rulla vidare. puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0