framtiden

på väg till att bli handbollsproffs igen!
haha nej men, "träningen" gick skitbra, och mitt knä gnällde itne ens på mig!
det är sjukt att jag itne har spelat på tre år och ändå så känns det som om jag aldrig varit borta!
det enda som är skillnaden är min kondis som kankse itne ligger riktigt på topp, hihi :D

jag ska i alla fall fortsätta, och det blir nog jäkligt jobbigt på måndag, då jag ska både jobba och träna!
shit!
jobb 08.45-18.00! konstig tid men skitbra för att träningn börjar 19.00 och jag hinner precis hem och hämta kläder för att sedan ta mig till hallen.

idag har jag, pappa, erik och kristin varit o kollat på bilar, Erik och kristin (som förövrigt har förlovat sig! GRATTIS) ska ju flytta till mErsta, och då behöver kristin en bil för att komma till sitt jobb i tÄÄby, jag hittade min drömbil också och det var väl ungefär 20 000 ifrån att jag hade råd med den, hmm... ett års jobb med sparning hela tiden! hihi

anyway så fyller malin år idag, GRATTIS till dig med! :D
kvällen spenderas hemma hos malin och senare ut på krogen, om jag blir "frisk" har sjukt ont i magen så vi får se.

Nu ska jag duscha & fixa mig lite granna
uppdaterar kanske inom de närmaste dagarna ;)

puss
(grattis emelie!!!)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0