framtiden

hejsan.
det var länge sedan jag skrev sist
men jag har itne ens haft datorn på sen i lördags! :o

lördagen slutade med att jag blev för full och åkte inte ens in till stan utan vi vände i helenelund (tror jag)
dåligt samvete
och jag kom hem o sov.

dagen efter så piggnade jag inte till fören vid tre, halv fyra då erik och kristin kom hit :)
dagen var mys och det blev den goda thai- soppan till middag.
yummie! den bjuder jag på en dag?

måndagen var jag ledig och jag satt i soffan o åt lunch o såg på oprah när pierre ringde o frågade om jag ville åka med honom och sofie till VC, vilket jag gjorde.
jag berättade för pierre vem jag hade ringt i lördags och det visade sig att det var honom jag hade pratat emd, haha! :$
på kvällen drog jag och sofie o kollade på handbollsträning
och GUESS WHAT!?
imorgon (torsdag) ska jag provträna!
helt jävla sjukt!
jag är jätte nervös. men det blir nog bra, och jättekul tror jag. hihi.

igår (tisdag) så var det skolavslutning. vi spelade brännboll, fikade, hade avslutnign och......... GICK HEM!
detta är typ olagligt att på en avslutning gå hem och inte göra nått alls
det slutade med att jag tog en cider till middagen och tittade på fotboll med mor, far o bror.
det var ju iofs mysigt det med men hallå en skolavslutnign.. va håller ni på med people!?

idag har jag inte heller gjort speciellt mkt tänkte jag säga, fast det har jag nog visst gjort.
det började med en väckning klockan 9.30
jag gick upp, åt lite mat, duschade, dammsög och tig mig iväg till märsta för att fixa visa- kort och internet-betalning.
skitbra!
när jag kom hem la jag mig och vilade ett tag innan jag började laga mat.
efter maten och disken var det dags för fotboll
och vid 22 frågade emelie om jag ville komma o se på film
ca 22.30 va jag hos emelie och vi såg på den nyaste american pie. :) skitbra film!
hihi.
vid sista tåget till märsta (01.22) så tog vi ahli till station så hon fick komma hem säkert hon med
och sedan gick vi (jag, emelie och malin) hemåt, vid handlarn skildes vi från malin som skulle hem till sin syrra, dock så stog vi där o pratade lite granna innan.
(jag måste bara säga att ibland känns det som att det bara är jag som är realistisk!?)
nu sitter jag här vid datorn och uppdaterar allt. drygt! men det är ganska kul ändå.

men jag ska nog sova snart så nu får ni ta hand om er själva!

puss
(make me)

Kommentarer
Postat av: adam

lycka till idag!

2008-06-12 @ 10:46:21
URL: http://adamjun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0