framtiden

hej på er alla kära vänner.

idag e ignen vanlig dag, för det e sofias födelsedag, hurra hurra HURRAA! :D
dagen inleddes med ett överaskande av Sofia.
Emelie, jag, sara, malin och frasse tog oss till märsta och sjungandes kom vi in i lägenheten! sötnosen var då nyvaken glad tjej med en elvisklocka :)
väl hos sofia så presenterades hennes present (bungyjump!) och så åt de tårta :)
mysmys!

om ungefär en och en halv timme så ska vi iväg till rosersbergs slott för att fira mrs Hammarsjö ännu mera :)
och ikväll blir det utgång i huvudstaden!
detta kommer bli en grym dag, så se fram emot uppdateringen (imorgon?) om hur det hela gick till.

jag tänker även vara så snäll så jag lägger upp en fin bild på vår lilla prinsessa,
se här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är me en prinsessa

2008-06-07 @ 18:28:55
Postat av: Anonym

Har du inga bilder från folk som fyllt år?

2008-06-23 @ 14:06:53

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0