framtiden

jag älskar brucan.. han e så jävla najs,
texterna
och hans lite skrovliga röst.. Det kan inte bli bättre!
En snutt från en av hans bästa låtar kommer längre ner!

Igår var det ju "klassfest" skitkul var det, även om det inte var så många som kom.. men vi hade ju.. som sagt.. kul ändå!
men det började med problem.. och slutade med problem..
på väg till uppsala så är tåget såklart försenat, jag kom bara in 10 minuter sent dock..
och sen rullade kvällen på .. skitkul hade vi, pratade, grillade, åt, myste, pratade mera, och gustaf kom!
haha :)
Kvällen slutade dock med lite illamående och dess följesagare...
Aldrig mer vattenpipa!

Här kommer lite bilder :)

       

och sen vet ja itne mer va ja ska skriva så ni får ha de så bra
vad gjorde ni igår föressten?


puss
(du igen)

Kommentarer
Postat av: Stefan

men vart tog texten med en av hans bästa låtar vägen..glömde du den=)



PusspUss

2008-06-06 @ 10:56:06
URL: http://loveblom.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0