framtiden

(uppdatering)
För er som inte vill läsa långa inlägg så sluta nu
och för er andra så är det bara att läsa på..

detta ska jag ta upp
(så jag minns alltihopa sen)

Helgen
Presenter
Betyg
Skolavslutning
Klassfest
Fika
handboll

och eh.. kankse något mer?
Well then..


Helgen har varit riiktigt najs.
Fredagen spenderade jag från en början i skolan, på svenskan kollade vi på film och pratade betyg ett G med en pil uppåt där.
Sedan var det klassråd som alltid är lika mysigt med alla i klassen som försöker få fram sin åsikt.
efter det var det Drama, julia och linnea hade redovisning och sedan var det ut i solen & fika.
Sofie hade dagen innan sagt till Tobbe (min dramalärare) att jag var glutenallergiker så när jag kommer dit så fick jag 20 kronor att handla i awats för. Skit snällt :)

Efter skolan fick jag skjuts hem (eller i alla fall till märsta) och kom hem ungefär 2 timmar innan det var beräknat, så jag slapp stressa och fick sitta o prata en stund med familjen istället,
hemma väntade 40 blommor 2 kort och 300 kronor på mig. Sötfamilj!

Efter vistelsen hemma så bar det av hem till emelie där grillen stog på,
hos emelie befann sig trine(a?), ida och nazanin, som dock senare drog därifrån. Lite senare kom även hanna och sofie.
Det roligaste under kvällen måste nog ha varit hemma hos emelie, jag hade i alla fall grymt kul!
(sen kom frasse och skjutsade oss till KC)

På vägen dit hände lite saker med sofie och det var väl kanske itne så kul, eller? ;)
haha.
När vi kom till märsta bråkade jag med emelie lite granna, men även det var över ganska snabbt.
Kvart i tolv kom vi in på KC. Vakten kollade misstänksamt på legget och sa sedan Grattis med ett stort leende, hihi.
I fredags kom jag hem ungefär vid 3 och somnade snabbt därpå.
Tack för en lyckad kväll, ni som var med :)

Lördagen spenderade jag med massa vänner hemma hos mig och vi solade & badade, öppnade presenter, som var
Simma med delfiner i turkiet,
örhängen,
presentkort på ancient,
hudkräm&tvål med chokladlukt

förlåt mig om jag har missat något nu, men TACK allihopa, ni är änglar! <3
Den här dagen var även den helt jävla underbar!

Jag somnade tidigt på lördagen, dvs runt elva och vaknade vid tolv på söndagen av att pappa kom och väckte mig och sa "dina gäster kommer nu"
det var erik och kristin, vilka jag hade förväntat mig att komma, däremot trodde jag itne att lasse & anita med familj skulle komma, och inte heller micke & marie som även de kom lite senare under dagen.
presenter som mottogs var:
En epilator
750 GB hårddisk
100 turkiska lire = 500 kr
200 svenska kronor
presentkort på HM

TACK <3
"då har jag en släkt i alla fall alltså! :)"


(
presenter finns inbakat i helgen)


Betyg som jag har fått är:
Svenska B - G med pil uppåt (fortsätter nästa termin)
Engelska B - VG (förmodligen)
Multimedia A - MVG
FOTO A - MVG (what liksom?)
MDK - VG
Matte B - G
sen vet jag inte om det är nått mer som jag vet just nu, men jag är nöjd med allt förutom Svenska B där jag ska höja mig rejält nästa termin!


Nu har vi inofficielt slutat skolan, eller.. vi är nu lediga en vecka och sedan går vi på tisdag igen och har avslutning då.
känns riktigt nice men ändå inte verkligt.
nästa år börjar vi liksom trean, och om ett år tar vi studenten..
men jag menar, HALLÅ?
jag var ju nyss en liten fjolla som började sjuan!


klassfesten
vi ska ha imorgon kommer förhoppnignsvis bli riktigt jävla skoj!
lite tråkigt dock  att det är så många som ska upp tidigt dagen efter och så.
men ni andra, om ni har lust, kan och vill så kom gärna till stadsparken i uppsala imorgon (onsdag) och joina
men ni får inte komma före klcokan 21.00.

och idag, då.. vi fikade på fotolektionen, skitmysigt
och jag fick en färsk bulle!
helt sjukt. Det brukar aldrig finnas färskt glutenfritt
så jag var ganska misstänksam innan jag åt men tillslut tog jag mig mod till att lita på herman. gott var det i alla fall och jag har inte fått ont i magen än.

och så nu, den sista punkten på listan "handboll"..
Det är ju så att Sarah var här i lördags
och jag pratade med henne om hur mycket jag saknade handbollen
och nu är det ju så att jag.. ska kanske börja spela handboll igen!
ni som känner mig vet att jag har grova problem med knäna, vilket gör det svårt för mig att börja träna direkt
så på torsdag tänker jag gå upp till deras träning och prata med tränaren, se vad han säger..
om han tycker att det verkar intressant att ha mig i laget
och förhoppnignsvis
så blir det en handbollstjej av mig igen!
(mitt hjärta dunkar fortare, så mkt saknar jag det)

men nudu.. vet jag inte vad jag ska skriva mer, ni har fått en grov uppdatering i alla fall och jag hoppas att ni blev nöjda med det?

Puss
(jagvilljagvilljagvillsågärna)

Kommentarer
Postat av: adam

yees hoppas de blir naize imorn! :D

2008-06-03 @ 17:33:43
URL: http://adamjun.blogg.se/
Postat av: Anonym

forever and ever! i like sajder!

2008-06-03 @ 21:29:00
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: Anonym

snäll tjej den där sofie också som förvarnar tobbe om en glutenallergiker(y) henne borde man ta efter!

2008-06-03 @ 21:37:57
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahh du ska få smaka :D

2008-06-03 @ 23:19:36
URL: http://adamjun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0