framtiden

resan är betald!
jag blev jättenervös nu när jag skulle betala och vårat itnernet fuckade upp sig men tillslut så gick det igenom :)
så nu är det alanya om 43 dagar, helt sjukt!

såå... min dag då?
Jag har krockat.
eller, vi har..
och jag har jätte ont i huvet och mår lite illa och jag är orolig för att somna.
ush det e läbbigt.

och föressten, vem fan är anonym?
so msvar på din fråga så har jag bilder från födelsedagar, jo men jag har bara itne orkat lägga in dom.
det får bli någon dag snart.

nu ska jag se på criminal minds och sova.

puss på er
(huvud)

Kommentarer
Postat av: Sarah

krockat, vad har hänt ?! :O

2008-06-24 @ 18:01:21
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: joesfin

om du vill veta något om alanya, ask me :D

2008-07-10 @ 23:18:43
URL: http://josefing.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0