framtiden

graits e alltid gott.

dagen slutade emd att jag följde emd till magget ändå,
pernis jobbade och vi stannade kvar, kollade först på fotboll och det satt några jävla ryssar brevid o skrek. fan sverige!
man ville inte ha på sig tröjan mkt länge då alltså.
jag hade typ 120 kronor med mig och det gick åt till en bacardi breezer och lite pommes :) jäkligt gott!
sen i halvlek gick jag o tog ut lite mer pengar och jag testade mitt visa kort som denna gången funakde bra :)
när vi kom tillbaka blev det en gavendahl päron och en vodka redbull.
senare fick vi en rosa pantern för 50 kronor. najs jacob!
(bartendern - även ägare)

fan det känns som om jag ha skrivit jättelångt men jag har bara skrivit några rader.

aja.. kvällen tog ju sitt slut och vi åkte hem, slem körde. (: mkt duktig tjej där har vi, henne gillar vi!
och nu sitter jag här, fullis.. (i alla fal itne nykter)
och ska se på csi eller nått. kul slut på kvällen.

men det finns fortfarande plats i sängen om dui vill joina!
puss
(gratis e gott)

Kommentarer
Postat av: Sussie

känner du jacob på magget?

2008-06-20 @ 11:05:59
Postat av: Anonym

jag älskar att vara rolig!!!

2008-06-20 @ 23:39:14
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: Sussie

det är väl Paul som är ägare ändå.. ;p

2008-06-21 @ 21:19:20
Postat av: Anonym

Haha de e inte Jacob som äger magget!!!

2008-06-21 @ 21:27:04

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0