framtiden

hej gullbarn.
idag har varit en dryg dag, fast skönt att få ta igen sig, dock så har jag fått ont i halsen igen och går runt och kallsvettas.. så frågan är hur det blir med jobb i helgen?
förmodligen blir jag väl bättre, för jag måste verkligen jobba.
pengar pengar pengar.
och på tal om det så fick jag min lön idag!
6022kronor för att vara exakt. det känns bra, anledningen till att det var så mkt var att jag fick semester ersättningen också. nu är hela turkiet resan klar, bara betalningen som skall göras, så fort jag får pengar av sara, dvs.
Snabba på!

föressten så kommer jag typ bli en tränings alcoholic känns det som, jag går hela tiden och tjatar om att jag vill träna igen, och otur som jag har så är tränignen inställd imrogon för att ingen av tränarna kan.
Mattias skulle operera ögat och den andra (som jag inte kan komma på vad han heter!?) skulle på bröllop i danmark. så det blir nog en spring/gå runda för mig imrogon för att i alla fall upprätthålla det goda träningssinnet jag nu har :)
Det känns skitbra att ha något att ägna mig åt nu, det är sjukt hur mkt jag saknade handbollen, nu springer jag runt med min egna boll (utan klister!) och leker cool. hihi.

men nu måste jag laga mat. sköt om er så hörs vi en annan dag!

puss
(mama mia)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag förstår mig inte på sånt där.

Jag kollar hellre film på tv än på datorn.,...

Jag kanske visst fortsätter. Men somsagt JAG ÄR SJUUUUKKKIS

2008-06-18 @ 20:18:52
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: Sarah

Han heter Magnus? :)

2008-06-19 @ 10:34:12
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0