framtiden

hej på er sötnosar.
nu var det, åter igen, rätt länge sen osm jag uppdaterade så jag tänkte att jag i alla fall skulle skriva nån ynka rad :)
just nu känner jag mig ganksa stressad och trött, det förmodligen pågrund av att jag nu har haft en och en halv veckas semester och nu ska börja jobba igen, blä..
men det blir säkert skitbra, och jag tror att jag har sagt det förut, men jag har ju faktiskt bara totalt sju dagar kvar att jobba innan turkiet nu... och på tal om det, 24 dagar kvar nu bara!

anyway, i veckan har jag umgåtts med kompisar, haft tjejkväll (sista jag skrev) det blev lite för mkt för mig då och i torsdags kom jag inte upp ur sängen förän klockan två, då skulle jag städa ur altanen och det hade blivit jordgubbsfäckar på bordet som inte går att få bort..
sen så märkte pappa igår att jag hade glömt stänga av infravärmen.. fy på mig, så den hade stått på i 3 dagar! ojoj..

och sen då..
i torsdags gjrode jag inget alls eftersom jag itne mådde så bra, men i fredags så gick dagen åt att sola på dagen, tills det började regna.. och senare på kvällen gick jag och emelie till sara (eller hennes bror) och såg på världens sämsta film, "läskigare än saw" HA! inte en chans! så jävla dålig film, och jag är jättekänslig, itne ens jag hade svårt att hålla ögonen på tvn.. aja, sen gick vi hem och sov bara,
igår (lördag) så smsar sofie och frågar om jag vill åka till kista o kolla in rean, javisst, rea är alltid kul..
så vi åkte in, och jag har fan blivit en dålig shoppare!
det enda jag köpte var en klocka! ett ganksa bra kap eftersom det var 50% på den men ändåå!
jag vill ju ha en strandklänning och en partyklänning till turkeit, får se om det blir shoppa på nätet ändå.. hm..

senare på kvällen så va de "sista natten med gänget" eftersom emelie åker till gbg med familjen nu i en vecka.
vi åktre till magget, eftersom pernilla jobbade, och vi satt där från typ elva till halv två, och en jätteful kille hängde på emelie, ush! tycka synd om.
innan vi kom till magget så var vi tvungna o tanka och sen så åkte vi lite fel också, så jag och emelie var på road trip innan vi kom fram till stackars sara som hade suttit och väntat.
"simon" var där igen också, haha! :D
sen åkte vi hem och sov och idag har jag bara suttit vid datorn, solat lite och tagit ett snabbt dopp, mys mys, senare ikväll ska jag till sara och se på film, sen blir det åter igen sova eftersom jag jobbar imorgon, börjar itne förän kvart i två men ändå..

vi hörs guys!

puss
(you

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0