framtiden

hej på er sötnosar
ikväll är det tjejkväll med massa söta flickor hemma hos mig.
vi skulle från början hålla till hemma hos sarah var det tänkt, men den jävla busstrejken ställer då såklart till det..
jag som hade sett fram emot att se hur det ser ut hemma hos sarah.. för jag har ju itne varit där än!
that's gotta change!

anyway.. den här dagen har jag inte heller gjort mycket, jag vaknade halv sju av sarahs desperata sms då hon kommit på att bussarna itne går(men nu gör dom de ändå?) men jag kunde i alla fall somna om och senare vaknade jag abv tintins lilla tippande och puffande..
då gick jag ut i solen och la mig ett tag (JA, det var faktiskt sol, ett tag, idag) pappa klagar ju på att jag inte kan vara så vit i turkiet... men då ser man mer skillnad när jag kommer hem sen, haha! :D
sen messade emelie och sa att hon var vaken och hon kom över o solade lite hon med, mkt trevligt.
ungefär vid två kom även de söta djuren sofia och ahli till mig,
men de tog med sig regnet från märsta tror jag, för vi hann inte sola så länge förän regnet kom.. Såklart, vi bor ju i sverige! vad dum jag är som tror att man kan sola då..

sen så drog alla och vi fick lite saft o bullar till ikväll som ska bli mumma,
och jag åt, duschade och fixade mig..
nu sitter jag här och väntar på emelie :)
eller alla andra också för den delen, snart kommer de hoppas jag :)
(men inte än för jag vill skriva klart först)

igår så satt jag och sofia och planerade lite inför turkeit, ih!
och vänta.. nu msåte jag räkna...
Sara, Sarah, Emelie, Nuzze, Malin, Sofia, Jag, Ahlin.. det är turkiet tjejerna!
alla samlade på samma ställe på en o samma gång, fan va najs!


sen kanske anna kommer också senare, i hope :)

aja, i alla fall.. vi planerade som sagt..

och emelie sa idag "varför ska vi planera för? det kommer ändå itne bli så"
men hallå, det är det enda som gör att det känns som att, SNART ÅKER VI.. om man planerar.. för då är det SNART! när man börjar planera.. hihi. aja. :D


nu ska jag fixa lite ljus o sånt mys! see ya bitches!
puss
(28)


Kommentarer
Postat av: joesfin

hej, jodå, jag står på mig! :)

hum, angående killarna, om jag säger såhär, jag är glad att jag inte är blond och åker ner, ta extra hand om någon är blond, turkarna är väldigt på dem.



hum, jag vet inte, vi träffade ett par norrmän som vi umgicks typ 2 dagar med, eller var ute med dem bara, sen spela vollyboll någon dag.



men håll ihop, eller gå aldrig ensam och när ni har beställt håll handen för glaset tills där ni ska sitta eller så.



bar personalen är jätte trevliga :)

2008-07-11 @ 10:02:32
URL: http://josefing.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0