framtiden

OM EN FUCKING MÅNAD!
då står vi där,
på arlanda
med fullpackade väskor
och höga förväntningar


det är helt sjukt. Jag började min inräkning på 214 dagar och nu är det bara 31 dagar kvar,
den riktiga inräkningen startar idag!

idag var jag på VC med mamma och pappa och det blev ingen lång visit eftersom pappa hatar att shoppa. För mig blev det en bikini :) skitsnygg, rea dessutom så båda delarna gick på totalt 98 :- skitbra!

sedan åkte vi vidare till siba, där jag införskaffade mig en ipod touch!
helt underbar är den :)



så det blir nog till att köpa högtalare att ha med sig till turkiet så vi kan dunka party hemma på hotellet också ;)
haha.
anyway så ska jag gå vidare nu, vi hörs senare sötnosar.

puss
(en månad)

Kommentarer
Postat av: Johanna

tööööönt :D hahaha

bara för att jag skrev till dig precis innan ;)

2008-07-06 @ 23:13:54
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp massa bratz:)

2008-07-07 @ 14:40:42

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0