framtiden

hej alla söta barn :)
jag var hos anna idag och det var jättemys :)
dagen började med att jag vaknade, satt med datorn i sängen, gick upp runt ett och åt lite mat. senare var jag tvungen o gå ut med tintin en sväng, även fast det regnade och då kände jag mig snäll :) sen duschade jag och pratade med anna & bestämde att jag skulle gå dit, precis när jag sa att jag skulle komma på en gång kom jag på stefans kolmården biljetter, som bara funkade på min dator och var tvungna att skrivas ut, det tog ett tag men tillslut fixade det sig och jag fick  gå till anna.
när jag kom dit satt vi och pratade bara, jättemysigt. Lite senare kom Liz hem och vi åt middag, jättegott! kött och ris med bea sås istället för tonfisksallad som jag skulle fått hemma.

efter maten så satte vi oss och pratade lite mer, det är som om vi var lika tighta som vi var i åttan, och som att tiden stått stilla.. för att det går att prata om allt, verkligen allt. sen såg vi på tv och myste med lite godis
allt som allt en väldigt mysig och trevlig kväll, det tåls att göra om.
en sak jag föreslog till anna ska jag föreslå till er två också, jag hoppas verkligen att det blir av.
<3

just nu sitter jag och konverterar CSI till ipoden så jag ska se lite csi innan jag sover, skitbra!
(ja adam, jag fixade det själv :p)

haha.
jag trodde att jag tittade  på scrubs, men ikke. jag kollade på 2 1/2 men och jag skulle titta på paranormal state klockan 00.05, fan. aja, snart e csi på tvn och senare som sagt på ipoden, sen sova :)

puss
(29)

Kommentarer
Postat av: adam

Braaa duktig du är. :D (Y)

2008-07-08 @ 15:03:57
URL: http://adamjun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0