framtiden

jag är glad tjej som precis jobbat klart ett nio-timmars pass. (egentligen 8 men man är ju på jobbet 9)
sjukt tråkigt var det att jobba, inga "orginal" jobbare, bara martina, som slutade klockan tre..
sen så hade jag rast så jag fick jobba 4,5 timmar i rad.. o ali frågade om jag ville jobba över.. never ;D
sen kom i alla fall världens bästa bror o hämtade mig, så åt vi lite kvällsmat och pratade lite

imorgon blir det grönan med de bästa :)
och förmodligen allsång sen efter också, asmys! :)

föressten, det brukar ju ALLTID komma rushar precis när vistänger, dvs typ fem i elva kommer det 50 pers som ska äta
och vi FÅR INTE producera mat efter 23.00, eftersom vi stänger då..
självklart så kommer det en kvinna och vill ha en glutenfri hamburgare.. stackarn, var ska man göra liksom?
men på grund av det så fick jag gå sju över elva, men jag säger bara Svårt att fatta ett nej?
jag förstår ju själv hur det är men alltså, när jag säger Nej det går tyvärr inte, så fortsätter hon att tjata?
aja vi hörs imrogon sötnosar!

puss
(jagvetintehurmångadagardetärkvar)

Kommentarer
Postat av: Sarah

tack tack :)

hihi ja gud, oj vad vi fixade(eller jag på er typ) men roligt var det ;)

2008-07-15 @ 18:29:27
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Sanna

ha en bra dag :)

2008-07-16 @ 12:40:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0