framtiden

hej på er igen alla bloggläsare,
gårdagen blev en toppendag!
det blev sovmorgon till klockan elva ungefär och så gick jag upp & duschade (förlänge) och så åt vi, sen duschade stefan och vi fixade oss lite och gick sedan mot tåget,
vi var ganksa stressade innan eftersom jag hade duschat för länge egentligen men vi var i tid och mer därtill till tåget..
väl inne i stan så fick vi gå ner till kungsträdgården o där mötte vi upp erik, kristin, robban och katrin. sen gick vi vidare mot grönan och tillslut kom vi fram i alla fall, det var jättemysigt och jättekul :)
lunch blev thaimat inne p ågrönan, jävligt lite mat för 72kronor.
hm..
sen efter grönan drog vi till skansen och allsång. det kommer nog upp bilder när jag orkar ladda in dom på daotnr
(jag har fortfarande inte laddat in sen sofias födelsedag)

nu ska jag äta mat så jag hinner itne skriva mer

puss
(TJUGOEN DAGAR)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0