framtiden

okej, ni som vill med till göteborg!?
Vecka trettio, bara från tisdag till torsdag.


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article2802111.ab
Där ska ni se. Det är INTE väsby. det är ROSERSBERG. VI FINNS!
blääää på aftonbladet! dom verkar inte kunna kartan.


och dessutom hatar jag swebus och det andra jävla företaget som kör åt sl.
hur hade dom tänkt sig att alla arlandafolk ska komma till jobbet? nej juste!
fittnissar. jag är på klagohumör men inte så konstigt..
typ klockan halv elva ringer stefan o säger "eeh.. du vet att bussarna inte går va?"
och det visste jag ju såklart inte för jag har inte koll på saker..
så jag ringer direkt till pappa som inte vet om han kan skjutsa mig.. och han kunde inte heller
nej för mamma skjutsade upp mig till sky, och jag var där ca 1,5 timme för tidigt!
och samma visa kommer det bli imorogn. jag blir en ledsen hest när dom gör sådär, det ska inte drabba tredje person i en strejk har jag hört..
det drabbar mig, som inte kan åka till jobbet, därmed drabbar det min chef, som inte har någon personal, därmed drabbar det våra gäster, som inte får någon mat, därmed drabbar det hela världen som svälter,
hihi jag gillar att överdriva ibland men HALLÅ!
jag har i alla fall en snel familj som kör mig.

och nu orkar jag inte skriva mer men ja sarah (och det vet du ju iofs redan men) vi mår bra! :)
det enda "aftermath" jag har fått från krocken har varit huvudvärk i bakgre delen av huvudet, men bara på vänster sida.
aja.. det blir nog bra.


nu ska jag sova, och imorgon ska jag jobba...
och sen e jag LEEEDIG!
jag älskar mitt schema.
puss
(36)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra i götebrog????

2008-07-02 @ 13:51:56
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0