mobiler..

fan vad jag hatar o välja mobil!
jag ska köpa en ny i slutet på februari så det är ju i alla fall ett gankska lång tag kvar men..
jag vill ju  liksom ha det klart för mig vilken det blir.
jag vill ha en sony ericsson...
W580i, men det sägs att knapparna går sönder på den :(
W660i, men har den blixt till kameran?
W610i, men hörlurarnas uttag sitter på sidan av telefonen. iofs gör dem det på den mobilen jag har nu också, men jag tycker att det är skitjobbigt.
K660i, men är den ens ute än!?


aaaaaapa.


Sen så träffade jag min "praktikplats" idag.
asså.. det verkar vara jättekonstigt.
jag skulle typ, sitta o redigera bilder i hennes vardagsrum..
i indesign skulle jag hålla på,
jag fattar ignentign av indesign
och jag skulle kanske få fota lite själv
och så skulle jag kanske få följa med till hennes pappa när hon åkte dit (en gång i veckan)
vart fan de nu låg de minns jag itne,
men då skulle jag fota där medans hon va hos sin pappa
men jag menar?!


jag har kommit fram till att jag är helt tom
helt tom på känslor..
jag vet inte om jag mår bra eller dåligt ens
jag vet itne om jag ska bry mig eller om jag kankse ska ignorera?

ikväll spelar Sverige-Frankrike.
jag tippar på en 2a. (dvs frankrike vinner)
iofs tippade jag lika i torsdagens match och där hade jag fel
så vem vet?
men frankrike är väl typ tippade som vinnare
och sverige.. ja vi vet ju alla hur "bra" dom har varit de senaste åren.


Men.. här; (text: avril lavigne, Fall to pieces)

"And I don't want to fall to pieces
I just want to sit and stare at you
I don't want to talk about it
And I don't want a conversation
I just want to cry in front of you
I don't want to talk about it
'Cause I'm in love with you

You're the only one
I'd be with 'til the end
When I come undone
You bring me back again
Back under the stars
Back into your arms"



Leave my bed now.

Kommentarer
Postat av: adam

vaa...redigera i hennes vardagsrum ???! :P

2008-01-19 @ 20:45:17
URL: http://adamjun.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0