småland, high chaparall, förkyld, hemma, sjuk

Hej!
det har hänt mycket sedan jag skrev sist, eller mycket och mycket... men i princip - rubriken står för det mesta.
High Chaparall var grymt! Iafl det kalla, det varma åt jag ingenting av, blev proppmätt!
visiten hos Eva vart kort men det är alltid mysigt att vara där, dock så blev jag förkyld i torsdags kväll och det utvecklade sig till slut till feber, tror jag hade det under helgen också men jag ville inte/kunde inte ta tempen och lika bra var väldet. Jag brukar ha en tendens att bli ännu sjukare när jag vet att jag har feber.

aja, linköping åkte vi igenom när jag skrev sist, "åkte igenom" är väl synd att säga då e4an ligger precisutanför och man ser bara ett köpcenter - där vi förövrigt stannade till på hemvägen för att äta. Max Sucks!

Nu har jag varit hemma från skolan i två dagar och imorgon måste jag dit igen för att göra ett prov. som tur är så känner jag mig mycket bättre och förhoppnignsvis kan jag stanna lite på julfikan också.

Nu sitter jag och tittar på titanic. grym film!?
men jag vill se den med ngn man kan mysa med :D
frivillig?

Nu ska jag sova - skulle bara kolla mailen och se om rektorn hade svarat. ICKE!
GAH.

vad har ni gjrot i helgen?
(jag ska försöka bli bättre på att srkiva!)
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0