kväller

hej hej hemskt mycket hej!
wow vad dagen har gåttfort. till skillnad från gårdagen som kändes som evigheter!
nu har jag precis tittat lite på power privilelige (stavn.?) and justice, det handlar om uppmärksammade brott med rika människor eller kändisar.. :) riktigt intressant hur annorlunda det blir med pengar.

hm, aja, det blec lax till middag.. mums!
vad har ni haft för er idag?
just nu skickar jag lite bilder till ahli från turkiet (jag vet - REDAN) hihi. sen ska jag gå och lägga mig under mitt nya täcke .. i alla fall själva örngottet ;D
och jag msåte säga (igen?) att det är så himla skönt att ha ett städat rum.. man kan ju till och med vara här utan att typ dö!

aja, vi  ses imrogon mina vänner. :)
då blir det julpyssel ... förhoppningsvis orkar jag fiska fram kameran också.. eller vad säger ni?

puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0