dan före dopparedan 2

hej igen :)
nu har jag fixat och trixat och ätit och fixat med tomtar... hm.. skulle ta fram kameran?
knakse innan det blir mörkt och världens sämsta ljusförhållanden = fota med blixt = hata..
aja. vi får väl se..
snart kommer erik. elelr om ett par timmar. jag sitter och lyssnar på musik och typ.. kollar runt på nätet. kul liv. jag ska väl byta om till ngt gulligare än mjukisar och fliströja. bara kanske. myspys kläder är det bästa jag vet!

och vet ni hur kallt det är ute?!
jag var nyss ute med hunden som förövrigt var typ sjukt gullig när jag krossade isen (ni vet sån där is som är rolig att krossa.. typ vit.. pappa sa att det hette nått, men jag minns inte) så åt han av den och hjälpte till att kraffsa. hihi.

vart fan är julmusiken föressten?!!??! här sitter jag o lyssna på CA och massa annat.. och så kommer jag på att julmusik är de ju man ska lyssna på nu. det ska vi se om vi kan få nån ändrign på.

nu skriver jag sådär osammanhängande igen..
vi ses senare PUSS

Kommentarer
Postat av: Oscar

www.julradio.se is teh shiet :)

2008-12-23 @ 15:30:53

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0