framtiden

hejsan alla gullungar.
jag hade tänkt skriva igår men det blev inte så på grund att av bloggsidan va helt knas och ville itne ta emot mig. jag hade skrivit klart precis när det började fucka up sig, som tur var det itne så mycket som jag hade skrivit.

idag är det endast 99 dagar kvar till turkiet tjejer!
det e sjukt kort tid och nu jävlar måste vi börja trimma på allvar.
föresten sofia, så fick jag hem en broshyr om vaxning, jag & emelie snackade om det och vi hade tänkt göra åtminstone benen innan vi åker, skulle vara skönt o slippa raka benen varje dag liksom ^^
haha.

nu sittr jag i skolan igen, jag har försovit mig idag faktiskt. men jag kom inte mer än 5 minuter sent i alla fall så det gjorde itne så mycket.
dessutom glömde jag mobilen hemma också! det är illa när man inte klarar sig mer än en timme utan mobilen alltså, haha.
jag måste ju kunna smsa.
jagh lovar att ingen har försökt kontakta mig när jag kommer hem heller, dissare! haha

gårdagen gick ut på nationellt prov i engelska b och sedan så satt jag & resten av de i vår klass som hade engelska och funderade på om vi skulle gå på mdkn eller itne eftersom det stod på vårat schema att vi inte hade någon lektion. men tillslut gick vi dit och då var det ca 1 timme kvar av lektionen.
dick sp satt vi endast o kollade i tidningar efter reklam så dfet var inte så jobbigt i alla fall.
iofs så letade jag inte ens efter det vi ksulle göra utan jag bara satt o kollade lite. haha.

efter mdk var det lunch, tomater, morötter & pfefferoni (stavning) blev det för mig. sen åt jag min apelsin också.
efter lunchen hade vi åter igen engelska fast vi kollade bara på film så det gjorde inte heller så mycket.
skön dag alltså.
fast man va rätt seg när man kom hem
så jag satte mig v id datorn på en gång o spelade lite.
 
lite senare så skickade bror över allt skit som jag hade på hans dator så nu har jag lite bilder& sånt på datorn med :)
nu är det bara all musik jag måste få hem. jag raderade allting från stefans dator så nu är det liksom en fresh start på musik,
feel free to send me some good music!

nu ska jag läsa lite andra bloggar och kanske även jobba lite!
vi hörs och ses,

puss
(föressten! någon som vet en kul fest på valborg?)

Kommentarer
Postat av: josefin

hej, tack :)

du, jag ser att du kan profilen lite, vill du fixa min blogg lite? :)

2008-04-29 @ 19:08:49
URL: http://josefing.blogg.se
Postat av: S

jag är en kul fest

2008-04-29 @ 21:36:30
Postat av: josefin

typ som du har :p

2008-04-29 @ 22:26:44
URL: http://josefing.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0