framtiden

Nu ska jag göra er glada och uppdatera,
Det har blivit ett ganska stort uppehåll nu i och med att skolan har dragit igång igen, suck.

Det första vi får veta är såklart att vi ska ha matte nationella, i maj dock.
Sen får vi reda på att vi ska ha ett prov i idrott & hälsa, och om man inte får G på det så får man IG i betyg.

Hm, och svenskan börjar så klart med ett nytt jävla häfte, detta torr jag dock kan vara roligt i och med att det är romantiken det ska handla om och vi ska få skriva våra egna dikter och så, som inte ens behöver vara format som det var under romantiken.


Nästa år ska kanske hela familjen åka till thailand i april-maj någon gång, då pappa fyller 50, och så skulle jag kolla om det var mycket plugg vid den tiden, vilket jag inte trodde eftersom det var de sista dagarna i trean liksom, då borde alla kursar vara avslutade eller åtminstone på väg att avslutas. Så får jag reda på att vårat nationella prov i SVB kanske ligger då! HELVETE,

Men jag frågade min svenska lärare och hon sa att det nog kommer att ligga på hösten/vintern -08, så jag får ta o lita på henne tycker jag.


Den här veckan har dock varit rätt skön,
I måndags slutade jag 14.00, i tisdags fotade vi i studion och jag var hemma ungefär fem, igår var jag hemma halv tolv och idag halv ett. Men imorgon, då slutar jag 15.55, såklart, för det är ju fredag. Fast Sofies drama hade varit inställd idag så jag hoppas på att vi har samma tur imorgon.


Annars då, hur mår jag?
Faktiskt... om jag känner efter noga

Så mår jag bra. Mycket bättre än jag gjort det senaste halvåret
Och allt på grund av en liten flicka som heter Sofia.

Henne har jag alltid kunnat öppna mig till även om vi inte ens varit tighta, så har det varit så lätt att släppa alla murar och jag vet verkligen inte varför.


Amanda har också tagit del i att göra mig till en gladare människa, dig kan man alltid snacka med och du kan alltid snacka med mig. :) <3


Och förövrigt, USA sommaren 09?!
(Fråga om du vill veta.)


På söndag så inköps en ny dator och det kommer därmed göra det lättare för mig att uppdatera här :)

Vad gör folket på valborg?
För mig blir det Uppsala på dagen med några av de bästa tjejer man kan hitta,
Så look out boys!

Sedan blir det kanske middag med tjejerna och senare på kvällen fest.
Jag ser fram emot denna dag :)



SÅKLART när jag ska skriva blogg för en gångs skull så funkar det inte
(jag sitter och skriver i Word istället)


PUSS <3
(ny tatuering snart?)


Kommentarer
Postat av: Sofia

om det är jag så, tack

2008-04-25 @ 23:17:50
URL: http://sofiahs.blogg.se
Postat av: Josefin

Vart har du en tattuering nån stanns och vad ? :)

2008-04-27 @ 11:11:35
URL: http://josefinklargard.blogg.se
Postat av: Amäända

Du, du, du.. vet inte vad jag ska säga för vad skulle jag göra utan dig?
Tack Anki!

2008-04-28 @ 22:08:31

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0