framtiden

hejsan alla sötnosar som läser bloggen.

nu har det ju varit ett tag sen jag skrev sist och det är väl i princip för att jag inte har haft någon som hellst inspirration över vad jag ska skriva.
nu sitter jag ändå och har inget att göra så jag får väl ta o skriva lite då.

jag måste bara säga: vilket gigantiskt jävla moln det är utanför fönstret!

idag är det den 10 april, dvs någons fördelsedag,
och vems om inte EMELIE! grattis sötnos!
ställde klockan i natt för att skriva ett sms till henne och som när jossan fyllde år så tog det typ 5 minuter för mig att skriva en mening, denna gången kunde man dock förstå vad som stog i smset efter som jag hjade fått ett tack sms på morgonen :)

Dagen går ut på att oroa sig över att man snart ska tillbaka till skolan och matten.
jag vill inte tillbaka, jag vill inte ha tillbaka stressen som ALLTID ligger i bakhuvudet angående läxor och prov som ska komma, även om man har ett prov om en månad så blir man omedvetet stressad, vilket jag har märkt nu ute på praktiken.

så hur blir det med att plugga juridik om jag känner såhär nu?
det är ju frågan jag stället mig varje dag,
jag tror dock att det blir lättare, för att man slipper ha massa olika ämnen i huvudet och läser istället olika kurser i taget istället för alla på en gång och dessutom när man gör något man tycker om så borde det bli mkt lättare.

nu vet jag inte ritkigt vad jag ska skriva, jag är övertrött redan nu och klockan är bara halv tolv. imorgon ska jag upp klockan 5 eftersom vi hade fått en stor beställning på morgonen och  Karin ville att jag skulle komma och jobba några timmar så 06,30 - 10.00 ungefär. skulle börja sex, men jag har aldrig åkt nattbuss åt det hållet, jag vet itne vart jag ska gå på o så, så jag frågade om jag fick komma halv sju, dvs åka med första tåget (05.52)
det kändes ju bra, eller inte!

om du har något förslag på ett gott vit vin så säg till :)
puss <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Lambrusco, bara 7% dock, men ack så gott..

2008-04-11 @ 15:33:17
Postat av: oscar

jag gillar viner som är gjorde av riesling-druvan och kommer från alsace. Lättdruckna och goda viner :)

2008-04-12 @ 15:50:42
Postat av: Sofia

men uppdateraaa dååå din mupp

2008-04-22 @ 22:08:37
URL: http://sofiahs.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0