ni kan skratta om ni vill

hej.
hemma idag igen (jag var hemma igår)
från början så var det itne alls mening att jag skulle stnna hemma men jag har glömt att vakna när klockan ringde
så jag vaknade halv nio, när jag börjar egentligen
och så upptäcker jasg att jag har ont i huvet, ont i magen och mår illa
så då känns det ju itne så jäkla lönt att gå till skolan, även om vi har foto.
sen så igårkväll hade jag lite feber så jag blev hemma idag med.
inte fel inte.

hur som hellst så idag har jag suttit och letat efter en bra låttext som jag skulle ha påmin bilddagboks första sida
det gick itne så jättebra men sen kom jag på att kent, winnerbäck, the boss, gavin degraw, osv osv..
det finns jävlit många texter att välja på och det blev ju ett problem
så att från att inte ha hittat något bra alls så hittade jag hur mycket som hellst
så nu har jag en tillfällig text och öndrar den lite ibland när jag orkar.
jag kanske ska göra så här med?

jag gillar texter,
texter är mitt liv
och om det inte vore för alla bra låttexter skulle jag inte mått som jag gör idag
för att jag får någon slags psykolog genom att läsa en text ohc att känna igen mig i den gör mig glad,
på något konstigt sätt.

anyway.
på fredag blir de mys här. flickorna kommer hit och vi ska myyyyyyysa & snacka lite.
det är verkligen trevligt att träffa dem.
det är som om alla gamla vänskapsband knyts om igen. ÄLSKAR ER! <3
aldrig mer "the place" bara. ush..
haha.

men jag ska se någon film nu, får se vilken det blir.
& först en text.

LARS WINNERBÄCK - ELEGI
"Du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst
Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst
Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting
Medan natten fäller blå, kalla skuggor häromkring


Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig
"

*dela säng med mig?*
puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig : )

2007-09-19 @ 21:20:19
Postat av: sippula

jag vill dela din säng och känna di hud

2007-09-20 @ 14:08:12

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0